keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Luukku 7 - Jäätyneitä käsiä



Hei! 
Tosiaan, eilisen luukku puuttuu, koska en ollut kotona, ja tänäänkään en meinannut muistaa postata, mutta täällä ollaan kuitenkin :"D 
Eiliseltä multa on muutamia kuvia, mitä voisin laittaa tähän. Piti lähteä heti aamusta pikkusiskon kaa pihalle kuvaamaan kun niin ihanasti paisto aurinko ^^ Molemmilla jääty kädet totaalisesti mut ihan kivoja kuvia me napsittiin c:

Sen jälkeen mentiin meidän serkuille viettämään itsenäisyyspäivää, ja muutamia synttäreitä siinä samalla :"D Leivottiin pipareita ja katottiin Joulutarina :3 Kertokaas kommentteihin teidän lempi jouluelokuvia, tai jos teillä on joku elokuva minkä katotte joka joulu. Me katotaan aina Joulutarina, ja jouluaattona tietysti Lumiukko.

Sitten siirrytään kuviin :3


shoot: Aamuaurinko














*****

Tykkään jotenki tosi paljon tosta farkkuhaalarista ^^ Oon aivan surkea ompelemaan housuja, mutta tässä joku ilta mulle tuli sellanen olo, että nyt Helmi ompelet housut, ja sitten mä ompelin housut. Oon kuitenkin ihan ylpee noista nwn 

Ainiin! Nyt kun muistan sanoa, niin me tilattiin Lilylle uus peruukki joululahjaks For my dollista :3 Se oli aivan ihana vaaleanruskea kiharainen peruukki ;u; Onko teillä kokemuksia 
For my dollista? Tää oli oikestaan eka kerta kun tilaan peruukkia mun nukeille, kaikki aikasemmat on ollu stock-peruukkeja :"D 

Helmi ja nuket 

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!❤
    Toi aurinko paistaa ihanasti kuviin ja noi farkkuhaalarit on kyl tosi suloiset. >w<
    Ite en oo katsonu Joulutarinaa kuin ehkä kerran. Ei oo ihan mun lempielokuvii. Lumiukon katselen kyllä joka joulu. Se piirrosjälki ja animaatio on kyl upeaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ^^
      Mun mielestä taas Joulutarina on ihana :')

      Poista
    2. Onhan se ihan jees. Kari Väänänen on mun suosikki siitä huippunäyttelijäkaarrista.

      Poista
    3. Onhan se ihan jees. Kari Väänänen on mun suosikki siitä huippunäyttelijäkaarrista.

      Poista
  2. En mäkään muistaakseni ole katsonut Joulutarinaa, mutta Lumiukko kuuluu meidän perheen perinteisiin. Kuvat oli ihania♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumiukko on kyllä pakko kattoa joka joulu :"D Kiitos nwn

      Poista