perjantai 2. joulukuuta 2016

Luukku 2 - Punainen mökki ja punainen mekko

Moi! 
Mä olin tänään koulussa, kun kuume näyttää laskeneen, ja oli niin lyhyt päiväkin. Koulun jälkeen sit päätin käväistä kuvaamassa shoottia tän päivän luukkuun. Muutamia lumisia kuvia, kun vihdoin on taas lunta :3 Tai no täähän menee silleen et joka toinen päivä on lunta ja joka toinen ei :"D Mut kuitenkin. 

Nauttikaa kuvista ^^



















Minkälaiset joulukalenterit teil on? Mulla ei oo ollenkaan joulukalenteria koska oon karkkilakossa :( Oon ollu jo koko vuoden niin en oikeen viitti lopettaa nyt kun se loppuu tammikuussa :"D Onneks saan kuitenkin syödä pipareita :3

Helmi ja nuket

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!❤
    Toi mekko on kyllä tosi söpö.
    Ite vielä makoilen sohvalla kuumeessa, mutta kyllä mä tässä valmistelen seuraavia luukkuja vauhdilla.
    Mulla on vain tavallinen kuvakalenteri. En ole oikeastaan ikinä välittänyt karkki- tai suklaakalentereista, kun ei se suklaakaan ole kovin laadukasta.
    (ellei Fazerin hintavaa kalenteria lasketa.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ Koita parantua :3 Ite jotenkin tykkään just sellasesta joulukalenterisuklaasta :"D Fazerin kalenteri on kyllä myös ihana c:

      Poista
  2. Ihania kuvia!
    Mulla on tonttukalenteri eli "tonttu" tuo pussiin jotain:D
    ~Wilma
    beautyofbeingsmall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät :3 Kuulostaa hauskalta :"D

      Poista
  3. Ihania kuvia :3 Todella suloisia.

    VastaaPoista