sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Luukku 4 - Koristetyynyjä

Hei! 
Aattelin tehdä joulukalenteriin muutaman luukun, jossa koristelen huoneita. Eli siis ideana on et teen jotain jouluista mun nukkejen huoneisiin. Tässä luukussa teen jouluisia tyynyjä.
Mennään vaan suoraan ohjeeseen.

Tähän sä tarviit:
- Jouluista kangasta
- Ompelukoneen 
- Neulan ja lankaa
- Vanua


 1. Mulla oli tällasta raitasta kangasta jostain vanhasta vaatteesta, joten käytän sitä.


2. Leikataan kankaasta kaks samankokoista palaa.


3. Laita palat päällekkäin hyvät puolet vastakkain. Ite kiinnitin ne vielä nuppineuloilla.


4. Ompele palaset yhteen (voi ommella myös käsin) jätä yhteen reunaan kääntöaukko. Muista peruuttaa alussa ja lopussa.


5. Leikkaa nurkkiin pienet viillot että kääntäminen onnistuisi paremmin.


6. Käännä tyyny oikein päin.


7. Täytä vanulla melko täyteen.




8. Ompele aukko kiinni. (helpointa ommella käsin mutta ompelen joskus koneella jos oon laiska :"D )


9. Valmis!


10. Löysin tämmöstä pehmeetä kangasta niin tein siitä yhen tyynyn.

Nyt laitetaan ne huoneisiin:

Lilyn huone 
jooh tota tääl oli vähän sotkusta :"D  (lisäks siin hyllyllä oli varmaan kolme 
hiusharjaa ja random ponnari)



  
Raitatyyny tuli tänne

  
Sitten Janen huone 


Tein myös yhen tosta punasesta kankaasta :3

*****

Mitäs tykkäsitte tällasesta vähän erilaisesta jutusta? Haluutteko lisää tutoriaaleja?
Päivän kysymys, minkälaisia kaulahuiveja teillä on? :"D Mulla on sellanen kankainen vaaleenlila ja sit neulottu mintunvihree kaulahuivi :3 Me nähään taas huomenna

Helmi ja nuket 

8 kommenttia:

  1. Nukkejesi huoneet ovat tosi suloiset ^^
    Tutoriaaleja on mielestäni aina kiva lukea, mitä omaperäisempi idea, sitä parempi.
    Itselläni on semmonen beige ruudullinen hapsuhuivi .3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos nun
      Itekin kyllä tykkään lukea muiden tutoriaaleja :3

      Poista
  2. Tosi suloiset huoneet ja ihana tyynyohje!❤
    Mun kaulahuivi on Puuskupuh-tuvan väreissä.

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus!
    Mun kaulahuivi on vaaleanpunainen ja sellanen ruudutettu. Sit mä saan lainata äidin semmosta harmaata paksua huivia.

    VastaaPoista
  4. Ihana tutoriaali, oot kekseliäs(^^) Mulla on ainakin miljoona huonoa kaulahuivia, mut käytän sellasta perus valkosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ Mullakin on monta huonoa, mut tänä vuonna aattelin hommata oikeen kunnon kaulahuivin joten ostin sit sen lilan :"D

      Poista