torstai 1. joulukuuta 2016

Luukku 1 - Mitä ihmettä?



Moi. 
Mitäs teille kuuluu? Mä oon ollu pois koulusta muutaman päivän, kun oon ollu kuumeessa :/ Nukkeinto on kyllä ihan katossa muuten, vaikken oonkin ollut kipeenä. Siitä puheen ollen,
mitää? Luukku 1? Luitte ihan oikein, tänä vuonna mun blogiin tulee joulukalenteri! :3 Ideana on siis, että yritän postata joka päivä blogiin yhden luukun. Luukuissa tulee olemaan siis ihan perus shoottteja, kuvatarinaa, tutoriaaleja, ja muuta sellasta ^^ 


Tää nyt oli oikestaan tällanen ihan nopea postaus, missä kerron mitä tapahtuu. Jatkossa kuitenkin postaukset tulee olemaan pidempiä. Yritän siis ehtiä joka päivä postaamaan luukun, mutta joitain luukkuja saattaa jäädä puuttumaan jos en ehi. Mulla on kuitenkin joitain luukkuja jo valmiiks kuvattuna, senkin takia en oo postannut taas vähään aikaan. Kun oon valmistellut tätä kalenteria.

Kertokaa kommentteihin mitä haluaisitte joulukalenteriin ja ootteko innoissaan joulusta :3 Ei mulla oikestaan ollut muuta, hyvää joulukuun alkua ja me nähään huomenna :"D

Helmi ja nuket


2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että sä teet joulukalenterin!❤
    Itsekkin olen tänään makoillut sängynpohjalla kuumessa, mutta eri blogien joulukalenterit piristää kyllä mieltä. ^ω^
    Paranrmisia sinne ja uusia luukkuja odotellen!
    ~Kiki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon :3 Mukavaa että piristi ^^ itelle on muodostumassa joku tapa tulla joulun alla kipeäksi, kun viime vuonnakin olin jouluna kipeenä :"D mutta juu, parane säkin pian nwn

      Poista