lauantai 3. joulukuuta 2016

Luukku 3 - Jouluvalo


Hei! 
Ylhäällä näette hienon kuvan ikkunasta :"D
Melkein unohdin postata tänään, onneks mulla on näitä luukkuja valmiiksi kuvattuna :"D No joo, tässä luukussa mulla olis jatkoa kuvatarinaan. Viime osasta onkin hetki aikaa, joten sen voi lukea tästä


picfic: Viileä aamu


Ensilumi satoi maahan.






Lumella istui vaaleahiuksinen tyttö


jolla oli taivaansiniset silmät.




Hän katsoi minua.


"Odota!"


"Pysähdy--"

*****


Lily: Ne unet todella vaivaavat minua... Ei siinä pitäisi olla mitään outoa, kaikkihan näkevät unia, mutta-


Lily: *nousee istumaan* en vain ole koskaan nähnyt unia. Siksi se kai tuntuu oudolta. Sitä paitsi monta kertaa olen vain nähnyt unta joka liittyy päivän tapahtumiin, tai kerran näin unta tarinasta jota minulle kerrottiin kun olin pieni, siitä kuinka minä olin syntynyt keijun taikapölystä *naurahtaa* mutta kuitenk---


Lily: *silmät lasittuvat* Mitää!?




Lily: *hieroo silmiään* Se tyttö! Minulla on outo olo...


Lily: *pukee vaatteet ja lähtee ulos*

*****


Lily: Mitä oikein tapahtuu? Kaikki on niin kummallista! Ensin alan näkemään unia tytöstä jota en edes tunne ja sitten näen unta vaikka olen hereillä...



Lily: *näkee tytön istuvan myllyn edessä*


Lily: Tuo...on se tyttö unestani!

*****

Mitäs piditte? Oon alkanut nyt pitämään tästä mun tarinasta, toivottavasti se tarkottaa että jatkoa on tulossa pian lisää :3 Vai tykkäätekö te tästä tarinasta? Joka tapauksessa, siinä oli kaikki tänään, me nähään taas huomenna ^^

Helmi ja nuket

2 kommenttia: