sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Joulu tuli ja meni


Moi.
Kuinkas kävi tälle joulukalenterille? Eeh... Nythän ei ainakaan oo jo 25 päivä :"D Alotin joulukalenterin, enkä ees postannu jouluaattona. No joo. Tulin kipeeks, lumet suli, sitte olikin jo joulu. Mutta nyt postaan kuitenkin. 

Mitenkäs teidän joulu meni? Mulla oli tosi kivaa, ja sain ihania lahjoja ^^ Lilyn peruukki ei oo vielä tullut, ja oon myös tilannu mollamaniasta uudet kengät nukeille. niitäkään en oo vielä saanut. Mutta sain esim. uudet yökkärit, cubuksen lahjakortin, ihanan kalenterin ja kaikkee muuta cx Kiitos kaikille ihan ylipaljon lahjoista :3 

Lilyn synttäritkin meni, ja myös tää blogikin täyttää jo kaks vuotta! Ekat postaukset oon tosin poistanut koska ne oli aivan järkyttävii :"D Jotenkin tosi vaikee kuvitella että oon nukkeillu jo kaks vuotta :3 Mut aattelin tästä postauksesta tehä vähän pidemmän. Tähän siis tulee shootti Janesta ja sit yritän koota tähän kaikki mun ottamat Alice in wonderland kuvat, jotka löydän :"D 
Alotetaan sillä shootilla.

shoot: Hämärä




















*****

Ja sitten niihin kuviin :"D Nää on uusimmasta vanhimpaan, ja en siis laita ihan kaikkia, eli siis jos on vaikka shootteja niin en laita niitä kokonaan 


Tiiän et täs on huono laatu koska otin tän pimeellä mut oli silti pakko laittaa tää tähän :"D


























Tää viimenen ei oikestaan liity tähän ja on muutenkin väärinpäin, mutta tää on eka kuva jonka otin Lilystä :"D

No joo, ei näitä nyt loppujen lopuks ollukkaan niin kauheesti ku aattelin :"D Toivottavasti tykkäsitte kuvista. Me nähään ens postauksessa, moikka!

Helmi ja nuket

2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia!❤
    Mua ei haittaa, vaikka sun kalenteri vähän hiipuikin.
    Stressiähän tästä ei kamnata ottaa.
    Oot muuten kehittynyt nukkeilussa hurjasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ^^
      Kyllähän sitä kahdessa vuodessa pakostakin vähän kehittyy :") mutta kiitos :3

      Poista