sunnuntai 9. joulukuuta 2018

you should see me in a crown


Moi!
Mulla on tässä kuussa vielä paljon kiireitä ennen joulua, joten en oikeen oo ehtiny/jaksanu ajatella nukkejuttuja. Joten aattelin postata nyt vanhan shootin, jonka kuvasin joskus kesällä. Pari näistä kuvista onkin jo näkynyt instan puolella :) 

Toivottavasti teidän joulukuu sujuu hyvin! 

Tää shootti on taas vaihteeksi vähän tämmönen Alice in wonderland teemanen :"D Sain näihin kuviin idean, kun katoin joskus sitä elokuvaa, ja halusin ottaa kuvia, missä on joku tienviitta. Askartelin sit tollasen söpön tienviitan, ja ite tykkään siitä tosi paljon!
Mun mielest siitä tuli aika söpö, ja se on mulla vielä huoneessa koristeena :"D♥

Mulla ei oo nyt oikeen ollu energiaa käydä kuvaamassa paljoo lumikuvia, mutta toivottavasti se ei haittaa. Tykkään kuitenki tosi paljon tästä shootista, ja oon oottanut että pääsen postaamaan tän! Toivottavasti tekin tykkäätte!


musiikin voi laittaa taustalle


shoot: Eksyksissä ihmemaassa







































































kun otin tätä kuvaa, huomasin tossa puunrungossa lukin.
sit ku nousin ottamaan Marieta, se oli hävinnyt.
täytyy vaan toivoa ettei se tarttunut sillon Marieen.
se oli kauhee kokemus.




*****

Helmi ja nuket




2 kommenttia:

  1. En ehkä kestä miten suloinen tuo tienviitta voi olla! Ja Marie myös!
    Ihanan hempeitä kuvia, Romantic Alicen stock.asu on yks ihan mun lemppareista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihana kuulla <3 <3 Itekin kyllä rakastan tuota stockia :)

      Poista