lauantai 1. joulukuuta 2018

vähän lunta ja paljon tuulta



Moi ja hyvää joulukuuta! ♥

Kauheen vaikeeta uskoa että nyt on jo joulukuu! Justhan oli vasta kesä. Oon tosi innoissani joulusta, mutta mulla on ihan hirveesti kouluhommia ennen joulua D::: Miten teillä menee?

Siis täällä on ollut näin loppuviikosta ihan kauhee sää. Joka päivä hirveen kova tuuli, niin en sit oikeen viitti lähtee kuvaamaan.

Saatteko te tänä vuonna joulunukkea? Ite en saa, mutta nyt kyllä yhtäkkiä on noussut kauhee nukkekuume :"D No, pitää kattoa jos ens vuonna tai joskus hankkisin uutta nukkea :) Ainakin varmaan toivon jotain nukkejen kenkiä ja sellasta joululahjaks, ja ehkä Janelle uusia chippejä!

Avasin just joulukalenterin ekan luukun, ja nyt kyllä tekee mieli lisää jotain joulusuklaata, pitäisköhän lähtee kauppaan :"D Mulla on taas Fazerin joulukalenteri, koska se vaan on niin parasta. 

Mulla on nyt pieni shootti Lilystä, jonka kuvasin joskus viime viikolla, toivottavasti tykkäätte :)




shoot: joulukuun kuuraa 

































































*****

Helmi ja nuket

4 kommenttia:

  1. Oih, näähän on aivan super ihania kuvia! ♥u♥
    Tää on nyt varmaan lempi postauksesi täs sun blogis, aweeeee :3

    VastaaPoista
  2. Ihana Lily ja tosi kauniita kuvia!�� Varsinkin noi jossa on kuuraa ja aurinko paistaa. Mulla on vielä neljä koetta ennen joululomaa, just tänäänkin tein yhden. Kiirettä ja stressiä riittää, mutta pian on loma! Tsemppiä sulle vikoihin rutistuksiin!

    VastaaPoista