maanantai 27. elokuuta 2018

six feet under






Moi! 
Ää Lilyn uus peruukki tuli! Pienen tuskailun jälkeen onnistuin saamaan sen kiinnitettyä, ja siis äää. TÄÄ ON NIIN IHANA! Tykkään tästä tosi paljon, ja mun mielestä tää jotenkin sopii tosi hyvin Lilylle! Tää on just sellanen, millasen halusin Lilylle ♥

Oon niin innoissani syksystä! Siis on nii ihanaa ku kävin tässä yks ilta kuvaamassa, ja oli jo viileää. Voin käyttää kaikkii villapaitoja ja villasukkii ja pian kaulahuivei ja pipoi ja lapasii!!  :"D Ja syksyllä on niin kaunista ♥♥ Mitkä on teidän lempivuodenajat? Mulla on varmaan syksy. Ja talvi. Ja kevät. Okei en osaa päättää :"DD

Kävin kuvaamassa Lilystä shoottia sen uusilla hiuksilla! Tykkään muuten tästä shootista tosi paljon!! Mun mielestä tää on just kivan syksynen :) Oon jo kauan halunnu kuvata tota peuraa shootissa, mut en oo jotenki ikinä jaksanu, mut nyt vihdoin! :"D 

Siirrytään kuviin!



musiikki päälle!



shoot: Deers and toxic mushrooms













































































*****


Loppuun vielä muutama kuva tosta peruukista :)


















*****

Helmi ja nuket


4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia, uusi peruukki sopii Lilylle tosi hyvin! ^^♥

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus taas💕
    Lily on vaan niin sulone tol peruukil💕
    Ite rakastan syksyy, syksy on aivan ihana vuodenaika :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Lilykin kiittää!
      Ja jep syksy on ihana

      Poista