torstai 9. elokuuta 2018

Levitate



Moi!!
Oon nyt pari viime päivää tehnyt uutta osaa kuvatarinaan, ja sain sen nyt valmiiksi. Tässä postauksessa on siis tarinan uusi osa! Pahoittelen, että edellisestä osasta on niin kauan, muistin virkistykseksi tässä on linkki viime osaan. Kuvatarinan kaikkiin osiin pääsee tästä .

Joo, mulla ei ollut nyt muuta, siirrytään tarinaan. Käytin tähän osaan aika paljon vaivaa, ja oon ite tosi tyytyväinen tähän :) Joten toivottavasti tykkäätte, ja olis kiva kuulla mielipiteitä! ♥


"kertoo"
tekee
sanoo unessa




"Näin taas samaa unta."

Lily istuu pihalla ja kirjoittaa päiväkirjaansa.




musiikki päälle!!



picfic: Jalokiviavain




"Se alkoi ihan tavallisesti, huomasin että Marie katselee minua."





Hei! Marie! Odota minua!





"Lähdin juoksemaan hänen peräänsä. Silloin uni kuitenkin muuttui. Tämä oli aivan erilainen uni."





"Tällä kertaa sain Marien kiinni."





"Pysäytin hänet suuren puun edessä, sen puun, johon uni on aina päättynyt."





"Hänellä oli sylissään paksu, sinikantinen kirja. Se näytti vanhalta, ja sen ympärille oli sidottu ruskea nauha."





Sinähän olet Marie, eikö niin? Janen pikkusisko. Miksi sinä juoksit minua pakoon?





"Mutta silloin hän katosi. Tupsahti ilmaan, jättäen jälkeensä vain esineet, joita oli kantanut."





"Huomasin ne vieressäni sammaleella. Kirjan lisäksi maahan oli vierähtänyt jonkinlainen vaaleanpunainen jalokivi. "





"Polvistuin maahan ja katselin esineitä. Kivi oli kiinnitetty pieneen, kultaiseen ketjuun."








"Sitten vilkaisin taakseni. Kun olin koskettanut kiveä, vierelleni oli ilmestynyt pieni, tuskin ihmisen--- tai no, haltijan mentävä ovi."





Hm?





"Päätin kääntää ovenkahvaa, mutta se ei auennut."








Entä jos...?

"Arvaukseni osui oikeaan. Kivi oli jonkinlainen avain. Asetin sen lukkoon, ja raotin ovea."





"Mahduin juuri ja juuri ryömimään ovesta. "





"Se johti minut toiseen paikkaan, Janen puutarhaan."





"Käännyin ympäri, ja suuni loksahti auki. "





"Edessäni oli nukkuva Marie."





Mutta sinähän olit juuri metsässä.





"Ovi oli johtanut minut hänen luokseen."





"Joten luulen, että olen löytänyt ratkaisun."





"Uskon, että jos löydämme sen kirjan ja jalokiven, voimme herättää Marien."


* * * * *

Helmi ja nuket





4 kommenttia:

  1. Jännittävä osaa taas! >µ<
    Oon odottanu niiiiiin kaua tätä "ratkaisu" osaa, jeiiii ^-^

    VastaaPoista
  2. En ole koskaan lukenut tätä kuvatarinaa mutta nyt jostain syystä päädyin lukemaan tämän osan ja se oli hyvä! Pitää etsiä muutkin osat että pääsen mukaan tarinaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäsit! :) <3
      Ja joo kannattaa toki lukea kaikki osat (vaikka niitä onkin aika paljon :"D) niin on sitten paremmin perillä aiemmista tapahtumista :)

      Poista