tiistai 7. elokuuta 2018

candy hearts and chocolate dreams



Moi!!
Miten teidän kesä on menny? Mulla alkaa koulu torstaina hyi. En olis kyl viel yhtään valmis menemään kouluun, mut no jaa. Oon kyl tosi ilonen, ku pian on syksy. Oli ihanaa käydä äsken kuvaamassa, ku ilma oli niin ei-kuuma :"D. Niinku tää kesä on ollu aivan liian kuuma mulle, ihanaa että nyt säät viilenee.

En oo kesällä päässyt kuvaamaan paljookaan :(((
Tuntuu tosi ihanalta käydä kuvaamas ja kirjottaa taas blogiin! Mul on ollu jotenki ikävä tänne blogin pariin, vaikka oonkin postannu aina välillä. Yritän jatkaa kuvatarinaakin nyt mahollisimman pian. 

Oon oikestaan pitkästä aikaa tosi tyytyväinen näihin kuviin! Testasin Lilylle myös tota asua, ja niinku rakastuin siihen asuun heti :"D Mun mielest Lily näyttää niin kivalta noilla vaatteil! ♥ 

Tilasin muuten Lilylle uuden peruukin. Aiemmin siitä ei koskaan oo tullu yhtään mitään, kun mä oon yrittäny ostaa sille uutta peruukkii, mut ehkä tällä kertaa? :"D 

Mut joo, ei mulla varmaan ollu muuta, siirrytään kuviin!




shoot: A lonely tea party 














































* * * * *

Helmi ja nuket

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia❤ Lempparini olivat ehdottomasti muo viimeiset, niin ihania!❤
    Yy, en haluu et koulut alkaa D:
    Syksyy kyl myös odottelen, silloin saa ehkä jopa parhaimmat kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon!! <3
      Joo sama, jäisin mieluusti vielä lomalle :"D
      Niinpä! Varsinkin kun on niin ihanan värisii lehtiä ja kaikkee :)

      Poista
  2. Tosi söpöjä kuvia oot ottanut!❤ Nuo poseeraukset on tosi suloisia ja kaikki rekvisiitatkin on kivoja. Mulla alkaa koulu kans huomenna, tsempit sulle uuteen lukukauteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon! <3 Musta tuntuu että sain näissä kuvissa Lilyn persoonan jotenki hyvin esiin :"D <3
      Tsemppiä sullekin!! :)

      Poista
  3. Ei kyllä koulu itseäkään kauheesti nappais.. xd
    Mutta ihania kuvia ja tosiaan oikein sulonen asukokonaisuus .3.~

    VastaaPoista