lauantai 25. marraskuuta 2017

Takertuneita siimoja

Moi!

Kirjotan tällä hetkellä mun iskän koneella ja voi apua ku tää on nopee! Tosin nyt mun kuvat näyttää ihan puurolta verrattuna tähän näytön tarkkuuteen :"D  

Kuvasin viikko sitte shoottia tytöistä, ja aattelin nyt postata sen tänne. Se oli muuten ihan kauheeta tuskaa, koska mulla oli kaks siimaa, mut ne oli tarttunu toisiinsa kiinni, enkä jaksanu enää käydä hakemassa toisia siimoja. 
Laitoin molemmat nuket pystyyn toisiinsa takertuneilla siimoilla, joten jos toinen kaatu, niin toinenkin kaatu jne. No lopulta sain ne seisomaan, ja en muuten jaksanut enää vaihtaa asentoja joten koko shootti on kuvattu samassa asennossa :"D Pahoittelen. 

Uusi osa kuvatarinaakin on mulla valmiina, joten sitä voi odottaa pian :3

Mutta joo siirrytään kuviin! Toivottavasti tykkäätte :)



musiikki päälle




shoot: Lost in the forest, but together



























































*****


Helmi ja nuket

4 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia!❤
    Mä onnistun saamaan aina siimat solmuun kuvatessa ja niitä onkin sitten mukava yrittää saada auki sormet kohmeessa :'D

    VastaaPoista
  2. Näistä kuvista huomaa sen, että samoillakin asennoilla voi saada mielenkiintoisia kuvia kuvakulmaa vaihtelemalla!C:

    VastaaPoista