torstai 16. marraskuuta 2017

Lumisia sieniä




Moi!

Kun tulin tänään koulusta, pihalla oli lunta. Oon yleensä kotona noin puoli neljä, ja tähän aikaan aurinko on just laskemassa, joten on aikaa enää noin puoli tuntia, ennen kun alkaa pimetä. 
Juoksin nopeesti sisään, hain nuken, hain siimat, ja juoksin takasin pihalle. Mun mielestä näistä kuvista tuli kuitenkin tosi kivoja, joten toivottavasti tekin tykkäätte! :)

Ostin muuten askartelukaupasta tällasii tosi söpöjä kärpässieniä! Nää on oikeesti tarkotettu askarteluun olikohan nää tyyliin jotain kranssikoristeita? joten näissä on alhaalla sellanen rautalankapiikki. Niistä nää saa hyvin pysymään pystyssä nurmikolla ja lumessa, joten nää on mun mielestä tosi kivaa rekvisiittaa kuviin :)

Voi että mun elämä on helpottunu ku tajusin että siimat kannattaa ripustaa puuhuun eikä raahata pikkusiskoa pihalle jäätymään pitelemään siimoja köh... En oo jotenkin tajunnu että se oikeesti toimis, ja oon vaa olettanu ettei meillä oo tarpeeks matalalla oksia, mutta onhan pensaita olemassa! :"D

No joo, mutta siirrytäänpä nyt kuviin!


musiikki päälle



shoot: Snow and mushrooms























































*****

Helmi ja nuket

2 kommenttia:

  1. Todella söpöjä kuvia!❤
    Arvostan todella paljon, ettö jaksat lähteä räpläämään siimojen kanssa ja kuvaamaan muutenkin koulun jälkeen.
    Itsellä ei riittä aika ikinä tuollaiseen varsinkin kun pimeä tulee kokoajan vain aikaisemmin.

    VastaaPoista