tiistai 19. helmikuuta 2019

bluebirds forever colour the sky


Moi! ♥
Multa ei ookkaan hetkeen tullu postausta, kun olin viikon kipeenä, niin ei oo tullu kuvattua. Nyt oon taas terve, mutta säät on ollut aika huonoja (loskaa ja jäätä). Mulla on kuitenkin pari viikkoa sitten kuvattu shootti, jota en vielä oo tänne blogiin laittanut! 

Mulla on tänä vuonna tavoitteena kerätä rahat uuteen nukkeen. Mulla nimittäin on paljon ideoita kuvatarinaan ja uusille hahmoille, ja lisäksi mulla on pieni nukkekuume :"D Oon alkanut säästämään rahaa sillä tavalla, etten osta koulun jälkeen ylimääräsiä herkkuja/välipaloja yms, (se on vaikeeta köh) vaan laitan joka päivä yhen euron säästöön. Tällä tavalla mulla kertyis jo muutamien kuukausien aikana rahat uuteen nukkeen! Ja tietysti sitten laitan siihen muutakin rahaa, ja aion esim. mennä kesätöihin, joten siihen pitäis mennä about neljä/viis kuukautta :) Joten jos kukaan siellä haaveilee uudesta nukesta, niin tässä on vinkki! :) 

Okei siirrytään kuviin!


musiikin voi laittaa taustalle!





shoot: hold my hand


























































*****

Helmi ja nuket



2 kommenttia: