keskiviikko 23. tammikuuta 2019

Usvametsän nuket





Moi!! ♥
Kuten ehkä huomasittekin, tällä blogilla on nyt uusi ulkoasu, ja kokonaan uusi nimi, Usvametsän nuket! Vaihdoin tässä viime syksynä instagramissa mun vanhan nimen @myworldofdolls, ja muutin siitä @usvanuket. Nyt oli vihdoin bloginkin aika kokea muodonmuutos. 
Toivottavasti te tykkäätte tästä, ite oon tosi ilonen, että uskalsin vihdoin vaihtaa tän! Oon jo pidempään halunnut päästä eroon tosta My world of dolls -nimestä, se ei vaan tuntunut enää niin omalta :) Tähän on tietysti vähän totuttelemista, mutta ite ainakin tykkään tästä tosi paljon!
Eli joo, älkää hämmentykö, luette ihan oikeaa blogia :"D

Ja olis ihanaa kuulla tästä mielipiteitä!

Pakko muuten sanoa, että oon aivan älyttömän kiitollinen teille kaikille, jotka seuraatte mua ja ootte kiinnostuneita mun kuvista ja tarinoista. Kun alotin nukkeilun neljä vuotta sitten, en olis ikinä uskonut, että näin montaa ihmistä kiinnostais mun nuket ja kuvat. Oon niin onnellinen, että alotin tän harrastuksen, koska tästä on tullu mulle niin tärkeä. Suuri kiitos teille kaikille, jotka ootte olleet mukana näiden neljän vuoden ajan, ja myös uusille seuraajille ja lukijoille! ♥

Mutta nyt mulla on teille shootti Mariesta, jonka kävin kuvaamassa maanantaina! Oli tosi paljon lunta ja pakkasta, ja näistä tuli ihanan talvisia! Toivottavasti tykkäätte :)


laittakaa musiikki päälle!


shoot: Leikkejä lumihangessa




















































*****

Helmi ja nuket ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti