sunnuntai 15. tammikuuta 2017

Jäätelötikkukelkka



Moi.
Multa loppu keskiviikkona vuoden kestänyt karkkilakko ja oon nyt sit vaan syöny koko viikon karkkia :"D Lilyn peruukki ei oo vieläkään tullu, vaikka tilattiin se ennen joulua. Toivottavasti se tulis pian, kun en oikeen jaksa tota vanhaa peruukkii... Onko teillä jotain kokemuksia For my dollista, kuinka kauan on kestänyt? 

No joo, mulla on tässä joku viikko sitten kuvattu lyhyt shootti Janesta, joka mulla on ollu jo muokattunakin jonkin aikaa mutta en oo vaan ehtinyt postata sitä, koska mulla on ollu tosi kiireinen viikko nyt kun koulu alkoi. 

Onkos teillä jo alkanu koulu? Meillä on koulussa joku juttu et todistukset jaetaan vasta loman jälkeen, joten sain sitten todistuksen vasta perjantaina. Oon tosi tyytyväinen mun todistukseen,  ainakin liikkanumero nousi ja kuviksesta sain ysin. 

No joo mutta nyt niihin kuviin. 


shoot: Valopilkkuja













*****

Helmi ja nuket

6 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kuvia!❤
    Mullakin alkoi koulu, ja siksi viime viikko tuntui tosi pitkältä viikolta kun vain odotti viikonloppua.
    Voisin vaa palata takasin lomalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^
      Ja sama täällä, olis vaan niin kiva taas nukkua pitkään...

      Poista
  2. Todella kivoja kuvia. Mun koulussa on silleen, että todistukset saadan jonkun arviointikeskustelun yhteydessä, eli sinne tulee opettaja, oppilas ja ainakin yksi vanhemmista, ja se on vasta helmikuussa O.O Mikä oli muuten sun KA?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos cx
      Mitäs ihmettä? Aika jännä O.o Ja juu mun keskiarvo (meinasin kirjottaa keksiarvo) oli 9,2 ^w^

      Poista
    2. Hih, keksiarvo *nauraa hullun lailla* :D Todella hyvä tuo keksiarvo 8)

      Poista
  3. Sinut on haastettu!
    Käythän kurkkaamassa ohjeet osoitteesta
    http://dollmacarons.blogspot.fi/2017/01/ensimmainen-haastepostaus.html

    VastaaPoista