torstai 5. tammikuuta 2017

4 pientä porsasta


pikkusiskoilta saa aina hyviä otsikoita


Moi!
Kattokaa! Postaan toisen kerran viikon sisällä! Ehkä me tänä vuonna vihdoin aletaan aktiivisiksi? Tosin nythän on loma että ehdin kuvata, sit ku koulu alkaa niin en välttämättä ehdi kuvaamaan kun tulee taas se ongelma valon puuttumisesta ja niin edelleen...

Voi että! Ulkona sato lunta ja nyt on taas niin nättiä ;u; Kävin pari päivää sitten ulkona kuvaamassa shoottia Lilystä. Lumen mukana vaan tulee tietenkin myös se kylmyys, ja mä oon aika hyvä jäädyttämään käteni :"D No joo, nauttikaa kuvista cx (musiikki päälle)


shoot: Fade






















*****

Tykkäsittekö kuvista? Ne on vähän erilaisii kun yleensä mun kuvat, koska muokkasin ne tosi vaaleiks, mutta mä kyllä tykkään noista aika paljon :3 En tiiä. Mitä mieltä te ootte? Jättäkäähän kommenttia jos tykkäsitte cx

Helmi ja nuket

6 kommenttia:

  1. Mun mielestä kuvista tuli vähän vaisuja :3 Jokaisella on kuitenkin omat mielipiteet, jotkut tykkäävät, jotkut taas ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omasta mielestä sopi aika hyvin tähän shoottiin mutta kaikkien ei tietenkään tarvii tykätä :/

      Poista
  2. Noi kuvat on mun mielestä tosi kivoja!
    Toi muokkaustyyli sopii tosi hyvin musiikin kanssa.
    Onhan musiikin nimikin Faded.❤

    VastaaPoista