sunnuntai 4. marraskuuta 2018

erittäin myöhäistä halloweenia




Moi! Ja hyvää myöhäistä halloweenia! :"D 

Täällä on satanu tosi paljon, niin en päässyt ottamaan halloweenkuvii... No, nyt kuitenkin kävin kuvaamassa, joten tässä teille pieni shootti ja halloweenkuvii Janesta!

Mun olis pitäny tänään tehä kuviksentyötä mut enpäs jaksanu vaan menin kuvaamaan :"D Ehkä mä raahaudun tän jälkeen piirtämään sitä. Miten teidän viikonloppu on menny? Mä olin eilen yksin kotona, niin katoin leffaa, söin karkkii, piirtelin ja sen sellasta :)

Nyt kun halloween on ohi, niin voinkin ihan vapaasti alkaa jo fiilistellä joulua! :"D Tänä vuonna kumma kyllä mun joulukuume ei iskeny vielä elokuussa niinkuin yleensä köh köh mutta tässä viime viikkoina on ollu jo vähän joulufiilis!!

Siirrytään sitten kuviin, toivottavasti tykkäätte!




shoot: Hiding from the monsters 











































*****

Helmi ja nuket

4 kommenttia:

  1. Ai vitsit miten nättejä kuvia!
    Ja siis jouluhan jo ihan kohta! (aloitin joululaulujen kuuntelemisen syyskuussa köh)

    VastaaPoista
  2. Todella kivoja kuvia! Musiikki toi juuri sopivaa tunnelmaa.

    Itelläni on aivan sairas joulukuume :'D

    VastaaPoista