maanantai 15. lokakuuta 2018

I was born amidst the purple waterfalls






Moi! 
Miten teillä menee? Mulla menee ihan kivasti, viime viikolla oli just tet-viikko. Se oli tosi kivaa! Nyt on kuitenki onneks syysloma, en millään olis jaksanu mennä kouluun :"D Olin kyllä ihan loman tarpeessa. Nyt heti huomasin että oon tänään jaksanu tehä vaikka mitä. 

Kävin kuvaamassa aamulla shoottia. Oli tosi kiva sää, mun mielestä on ollu niin ihanaa kun on viileä ilma!

Mainitsin viime postauksessa, että oon tehny tota Dollctoberia. En oo niitä kuvia joka päivälle saanu laitettua, mutta parhaani mukaan niitä teen :) Musta kuitenki tuntuu että tää haaste on ollu tosi hyväks mulle, kun kesällä mulla oli aika kova artblock tässä nukkeilussa. 
Joku aika sitten musta tuntu tosi usein siltä, että mikään ei onnistunu ja ei ollu inspistä kuviin. Mikään ei oikeen näyttäny kivalta ja ideat oli ihan hukassa. Nyt kuitenki syksyllä oon päässy siitä aika hyvin eroon, ja tää Dollctober on auttanu kans tosi paljon :)

No joo, mutta siirrytään kuviin!



musiikki tuo tunnelman!


shoot: eksyksissä satumetsässä












































*****

Helmi ja nuket

2 kommenttia:

  1. Siis vitsi miten kivoja kuvia!<3
    Näissä on tosi nätti tunnelma ja kaunis valo

    VastaaPoista