sunnuntai 16. syyskuuta 2018

strawberry fields, nothing is real



Moi! 
Kävin tossa viikonloppuna kuvailemassa Marieta, kun sain lainata iskän kameraa. Ja siis. Itken kuin hyvä laatu täs on D::: Yritän nyt mahollisimman paljon ottaa nukkeja mukaan iskälle että voin kuvata siellä :"D Mun oman kameran laatu on niin huono verrattuna tähän, että nauttikaas nyt hyvälaatusista kuvista!!

Tykkään tästä shootista tosi paljon! Oon huomannu, että tosi moni muukin nukkeilija on tänä syksynä ottanu paljon kuvii jossa on noita pieniä myrkkysienii :"D Mulla on ollu noita talvesta asti, ja oon aina välillä käyttäny noita kuvissa. Mun mielestä nää sienet on aivan ihania!! 
Tykkään myös tosta Marien hameesta. Ompelin ton oikestaan joskus kesällä mut en oo sitä ollenkaan vielä käyttäny, ku jotenki se ei oo sopinu mihinkään asuun. Tähän se sopii mun mielest ihan hyvin.

Mulla ei oo nyt hirveesti ollu motii kuvata tota kuvatarinaa, anteeks siitä :/ Mut yritän kuitenkin kuvata sitä lisää mahollisimman pian, heti kun jaksan :)

No joo, mutta siirrytään kuviin, laittakaa musiikki päälle!






shoot:  Sienet ja pieni sienilapsi
































































*****

Helmi ja nuket


4 kommenttia:

  1. Ihania luvia kuten aina. Tykkäsin eniten vikoista (:

    Mistä noi sienet muuten on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon!!
      Oon ostanu nää sienet Sinooperista!

      Poista
  2. Hienoja kuvia ja mitkä värit! Ihastuin myös nukkesi silmiin ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Itekin tykkään tosi paljon näistä marien silmistä :)

      Poista