keskiviikko 11. heinäkuuta 2018

Won't you stay alive



Moi!!
Kävin eilen huvipuistossa! Se oli tosi mukavaa, sain otettua pari kivaa kuvaa karuselleista ynnä muista :"D Mut oli ihan kamalan kuuma... En ymmärrä miten ihmiset tykkää tällasesta tukahduttavan kuumasta kesästä D:::: 

Twenty øne piløts ( aka mun lempibändi ) tuli tänään vuoden tauolta ja julkas uutta musiikkii, ja öö oon niin onnellinen ♥ Ne tulee Suomeen helmikuussa, ja mun iskä lupas ostaa liput!! Apua en oikeesti ehkä kestä enkä tiiä miten selviän helmikuuhun asti!

Kävin äsken pitkästä aikaa kuvaamassa :) En oo hetkeen kuvannut, viime postaus oli vähän vanhempia kuvia siis, ja niin tais olla sitä edellinenkin :"D . Mut joo oli tosi mukavaa päästä taas kuvaamaan! Ja joo ei mulla muuta, siirrytään suoraan shoottiin


laittakaa musiikki päälle (vanhempaa tøp :ia koska se sopi tähän shoottiin :"D)


shoot: Slowtown



































* * * * *


Helmi ja nuket

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia (jälleen) ja musiikki sopi hyvin! :3❤
    Tää on yks mun lempi postaus sun postauksista❤❤❤

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniita kuvia, ihana tunnelma!
    Oon itekki kuunnellu tosi paljon niiden musiikkia ja on aina super kiva ku lemppari bändilt tulee jotai uutta, vaikka noi uudet biisit ei ihan mun makuun oo .3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <3
      Aa, ite rakastan näitä uusia ihan ylipaljon! :"D

      Poista
  3. Oi miten ihania kuvia!
    Näistä tulee just sellainen kesäilta ja hämyinen fiilis mieleen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon!! <3
      Se oli tavoitteena, kiva kuulla ^^

      Poista