perjantai 16. maaliskuuta 2018

So near, so far, so in-between



Moi!
Mulla on jo jonkin aikaa ollut mielessä idea tähän shoottiin, mutta en oo saanut aikaseks. Eilen menin kuitenkin metsään ja räpsin muutamia kuvia, ja nyt sain kuvat muokattua. 

En yleensä hirveesti suunnittele shootteja etukäteen, mutta tää idea tuli mulla mieleen yks päivä koulussa. Ei tää oo mitenkään erikoinen shoot, mutta halusin vaan ottaa jotain kuvia, mulla oli mielessä musiikki, vaatteet ja ylipäätään shootin tunnelma. 

Ja juttuhan on nyt niin, etten lopulta edes laittanut tähän sitä musiikkia, josta mulla tää idea tuli :"DD Muokkasin näitä kuvia ja huomasin, että hetkinen! Sininen mekko, Romantic alicen viitta ja rusetti... arvaatteko mitä haen takaa  Miksen vaan tekis tästä Alice in wonderland -shoottia?? Ja niinpä tässä nyt on eri musiikki ku olin alunperin suunnitellut :"D (joka oli Valley of the dolls jos ketään kiinnosti) siis mulla on selvästi joku ongelma 

Toi rusetti oli kyllä niin tuskaa laittaa... Mun piti ensin solmia se monta kertaa ennen ku onnistuin, ja sitten, ettei se irtoais matkalla, kiinnitin sen Lilyn viittaan hakaneulalla, ja peruukkiin parilla pinnillä :"D Lilyllä on näissä muuten Janen peruukki

No joo mutta siirrytään kuviin, olis ihanaa saada mielipiteitä kommentteihin :) ♥





shoot: Alice

















































*****

Helmi ja nuket 

4 kommenttia:

  1. Jeii❤
    Odotan aina yhtä innolla sun ihania postauksiasi! ^-^

    Kuvat olivat ihania, kuten aina!
    Ja musiikki sopi aivan täydellisesti kuviin ÖwÖ

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, näissä on tosi rauhallinen tunnelma!❤
    Tsemppiä arkeen ja (toivottavasti) aurinkoiseen kevääseen!☀❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja yritinkin saada näihin sellasta tunnelmaa :)
      Samoin! Täällä päin ainakin on jo tosi valoisaa

      Poista