lauantai 16. joulukuuta 2017

Apua onko täällä dinosauruksia





Hei!

Aamulla oli ihana sää, joten kävin mun pikkusiskon kaa kuvausretkellä vähän kauempana ku missä yleensä kuvaan. Otettiin muutama kuva shoottiin ja uutta osaa kuvatarinaan, joten aattelin nyt postata sen shootin. Kuvatarinaa tulee sit myöhemmin. 

Mun selkä kuoli, molemmilla oli kädet ja varpaat jäässä, ja oli ylipäätään aika tuskallisen kylmä :"D Tai sää ei edes ollut mitenkään kovin kylmä, mutta kun nyt tuolla lumisessa metsässä kökkii ilman hanskoja ja villasukkia nii ei ihme että jäätyy :"D 

Niin ja mulla oli nuket käärittynä paitoihin mun repussa, oli kyl tosi mukavaa jäisillä sormilla niitä sinne kääriä :"D

Pakko muuten sanoa että oikeesti mun pikkusisko on ihan paras! Jos luet tätä nii kiitos ihan superpaljon että jaksat aina tulla mun kaa kuvaamaan ja kuunnella kuinka selitän nukeista, ja kiitos että oot ollu mukana tässä harrastuksessa mun kaa :) ♥ 

No mutta ei mulla muuta, siirrytään kuviin, laittakaa musiikki päälle!





shoot: Snowflakes












































*****


Helmi ja nuket

2 kommenttia:

  1. Todella suloisia kuvia!<3
    Sun nukkejen asukokonaisuudet on aina ihan sairaan suloisia ja tykkään niiden värisävyistä.
    Tsemppiä sulle biimeisiin koulupäiviin ja ihanaa joululomaa, kun se alkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos tosi paljon! :)
      Ompelen suurimman osan nukkejeni vaatteista ite, joten on tosi kiva kuulla että tykkäät niistä <3
      Ja samoin! Joululoma on onneksi ihan pian :)

      Poista