perjantai 21. lokakuuta 2016

Järvet on kivoja


Moi!
Mitä ihmettä? Helmi postaa toisen kerran samalla viikolla? :"D No joo, voin myöntää etten oo ollut kovin aktiivinen viime aikoina... Mut joo, musta tuntuu että oon saamassa mun nukkeintoa takasin, ja nyt kun Janellakin on obitsu ja jouluna saan varmaan Lilylle uuden peruukin... ja kaikki sujuu muutenkin aika hyvin :3 

Miten teidän syysloma on mennyt? Me oltiin mökillä pari päivää ja kuvasin siellä shootin Janesta ^^ ja hei, laittakaa musiikki päälle ;3


shoot: Yellow leaves



























Oon aivan rakastunut tohon Janen stock essuun, se on ihana ^^ Niin kuin tuolla aikasemmin mainitsinkin, saan varmaan joululahjaks uuden peruukin Lilylle :3 Oon aatellu jotain vaaleenruskeeta... Saa nähdä c: Toivottavasti tykkäsitte kuvista. Kiitos muuten viime postaukseen tulleista kommenteista, on aina tosi piristävää nähä että oikeesti joku kattoo näitä mun kuvia ^^ Ei mulla muuta, nähään ens postauksessa!

Helmi ja nuket

4 kommenttia:

  1. Miten kaikkien nukeilla on nyt niin ihania vaatteita D: <3
    Ja aivan ihania kuvia jälleen. Janella on muuten todella kivat chipit, ja sen takia todella lumoava katse :D Kivoja kuvia, toivottavasti postaat taas pian :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä, mä ainakin teen suurimman osan vaatteista ite :"D Mutta joo, kiitos tosi paljon, kiva kun tykkäsit ^^ Itekin tykkään kyllä noista Janen chipeistä :3

      Poista