torstai 14. heinäkuuta 2016

Kukkapenkissä kuvaamista



Moi! Mitäs kuuluu? Tajusin, että lomaa ei oo enää ihan hirveästi jäljellä, mutta kyllähän mä oon ehtinyt tekemään kaikkea kivaa. Entä te? 

Mulla on nyt tässä muutama kuva, mutta myös yksi asia. Jane on ollut täällä pian vuoden, tytön synttäreihin on sellainen pari kuukautta. Munkin synttärit on silloin :3 Joten me luultavasti tilataan mulle synttärilahjana obitsu Janelle vihdoin . Aattelin, että pitäis varmaan jotain erikoispostausta tehä silloin, mutta en oikein keksi, että mitä se vois olla. 
Minkälaista spessua voisin tehä? Ehdotuksia otetaan vastaan kommenteissa :"D

Täs kuitenkin ihan muutama pari päivää sitten otettu kuva, ja sit päästän teidät ehdottelemaan 'juhlapostausta' :3


shoot: The garden fairy














*****

Ainiin, kuvatarinasta vielä sen verran, että en oo päässyt vielä kuvaamaan toista osaa, koska tarviin siihen toista nukkea, ja koska mulla ei vielä ;) ole kuin Lily ja Jane, mun täytyy odottaa, että saan varastaa Brittanyn 8)
Toivottavasti tykkäsitte kuvista, ja muistakaahan jättää ehdotuksia Janen ja mun synttäripostaukseen :"D

Helmi ja Nuket

6 kommenttia:

  1. Hyi hyi et kyllä varasta Brittsii 8) Ok joo ihanii kuvia! Rakastuin viimeiseen kuvaan ^^ Mutta toivottavasti päästään taas pian kuvailemaan yhdessä! Vaikkapa kuvatarinaa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh en sit 8( Ja kiitos, kiva kun tykkäät nwn Pitää tosiaan nähä taas joku päivä ja mennä kuvailee c:

      Poista
  2. Nättejä kuvia ^-^~
    Oon ite tosi surkee keksimään spessuja, joten en oikeen voi auttaa, mut toivottavasti keksit jotain eeppistä~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos >w< No ei se mitään, yritän keksii jotain :"D

      Poista
  3. Hienoja kuvia^^
    Lily on todella kaunis♡♡
    Kuvat olivat kaunista katsottavaa nuken ja laadun ansiosta:3

    Kurkkaathan?
    beautyofbeingsmall.blogspot.fi

    VastaaPoista