sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Saippuakuplia






Moi... Siitä on taas kulunu kaks kuukautta kun viimeks postasin, eh... Mitäs teille kuuluu? Mulle kuuluu hyvää, tulin eilen Suomeen viikon lomalta Mallorcalla. 

No joo, kuten kuvasta näkyy, sillä aikaa Lily on saanu obitsun ja uudet chipit. Kävin myös Kilalassa, ja ostin yhet lisäkädet. 


Tosi ihana pikkukauppa :3 Meen varmaan kesällä käymään Helsingissä uudestaan, niin ostan sitte lisää. Nyt mulla vaan ei ollu hirveesti aikaa, kun olin vaan käymässä Helsingissä, ennen kuin lentokone lähti. Kun olin tosiaan siel Mallorcalla. Onkos teille jotain matkasuunnitelmia kesäks?


Mulla on nyt jonkin verran kuvia, tässä eka muutama pari viikkoa sitten otettu kuva. Klikkaathan jotain kuvaa, jos ei näy :3
Janekin oli mukana tolla kuvausreissulla, 
mutta jostain syystä vaan lojui nurmikolla eikä tullut yhtäkään kuvaa neidistä otettua :"D

 






Mulla oli Lily ja kamera mukana Mallorcalta, joten tässä sieltäkin vähän kuvia.

 

Hotellin parvekkeelta



Meren rannalla





Alcudian vanhassa kaupungissa



















Siinä ne aika lailla olikin, mielipiteitä voi jättää kommentteihin :3

Helmi ja nuket

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia: ) Onks sun nukkes miokit vai joku muu

    VastaaPoista