sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Peruukinvaihdosta ja muuta


Moi.

Joo...kukas ei oo postannut kuukauteen köh ? No tuota joo, oikeastaan mulla on ihan hyvä syy. Oon nimittäin montakin kertaa aikonut postata, mutta tietokoneessa on ollu joku vika enkä oo pystynyt ladata kuvia. 
Mutta nyt oon joka tapauksessa taas täällä, ja mulla on aika paljonkin asiaa.

Ensinnäkin, tänne on muuttanut uusi nukke! 


Niinkuin kuvasta varmaan huomaa, kyseessä on siis pullip Steampunk Alice.

Lisäksi, Taimin ja Tuiskun nukke Tiara sai uuden peruukin, 
joten ostin tytöiltä Tiaran vanhan peruukin Lilylle. 

Eilen pääsin muuten vihdoin kuvaamaan kuvatarinan loppuun, joten eipä tässä muuta, siirrytään suoraan tarinaan.


picfic: Jälleennäkeminen


Lily: *huokaisee* 


Lily: *nostaa kätensä ja vilkuttaa* Hei hei Tiara!


Tiara: Hei hei!


Lily: *kääntyy ja lähtee hitaasti kävelemään poispäin*


Lily: Pian pääsen kotiin. Näen taas Janen... Pitäisikö minun sittenkään...


Lily: Mitä äiti ja isäkin sanovat? Hehän eivät rakastaneet minua, he valehtelivat minulle! Ehkä menen vain takaisin metsään... Ei! Minun täytyy nähdä Jane!

**********


Lily: *seisoo ovella ja koputtaa*


Lily: *kulee askeleita ja pidättää hengitystään*


?: Joo mä avaan! *ovi aukeaa*


Jane: *huokaisee* Niin...?


Jane: *avaa silmänsä* ...


Jane: *haukkoo henkeään* Li-Lily!


Lily: Jane...




Jane: ... Lily minä...


Jane: *kuiskaa* älä enää koskaan lähde 


Lily: *kuiskaa* En. 

**********

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti