tiistai 21. heinäkuuta 2015

Pieni balleriina

Heii...
En ookkaan taas hetkeen postaillut, miksi? 
En oo ollut kotona, eikä mulla ole ollut nukkeja mukana. Joka tapauksessa, nyt
oon taas täällä 8)

Ja mulla on teille shootti! Oikestaan mulla on kaks shoottia :D
Kävin eilen kuvailemassa Rosettaa ja Carolinea, ja tänään ottamassa ekat siimakuvat ikinä jeah Rosetasta. (Täähän ei muuten oo mikään pullip-blogi, vaan kertoo yleisesti mun nukeista.)

shoot: Flowers 







Tää on jotenki hirveen tumma...





Sit tosiaan, kävin ihan hetki sitten siimailemassa ekaa kertaa.
Kuvasin teille erittäin upean shootin Rosetasta balettimekossa. Nää nyt ei oo mitään
maailman hienoimpia, kun blogger ei anna ladata muokattuja versioita kuvista... Mutta joka tapauksessa tässä nää kuvat, enjoy :33
ja pistäkää musiikki päälle





shoot: Little ballerina










Kommenteissa voi kertoa mielipiteitä kuvista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti